HTML

mattember

Sziasztok! Nos, hol is kezdjem, hosszas tanakodás után arra jutottam, hogy belevetem magam az aktív blogolás mély tengerébe, első sorban a készülő interjúim és képregény stripjeim közzé tételének fogok hódolni! Új munkaköröm a Chris Giarusso féle Mini Marvel magyar fordítása.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Frissen

Címkék

AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity Alfa verzió

mattember 2009.05.07. 18:23

Mikor megláttam ennek a csupa A betűből álló, elsőre formabontónak és merésznek látszó program első képkockáit, illetve az első gameplay trailert akkor felcsillant a szemem és szórakozni támadt kedvem. Most itt az alfa verzió, lássuk, hozza-e az elvárt formát.

Csalódnom kellett ezzel az általam szórakoztatónak várt játékkal kapcsolatban. Legalább is az alfa változatban gyökereset csalódtam. Legyökerezett a lábam mikor megláttam azt a pocsék, gombokkal kontrolálható menüt, és azon belül a kiválasztható szintén ilyen szarul megoldott pályákat. Dedós szintről kezdünk, flash játék módjára pontokat kell gyűjteni a következő szintekhez. Ezt még ráhagytam, mert persze nem vártam év játéka féle áttörést, de amikor megláttam a játékot általam irányítva leesett az állam. Lassú. Egy ejtőernyős, a gyorsaságra fókuszáló játék lassú. Jó, persze vannak gyorsító palánkok, de azok által sem leszünk hipersebességgel megáldott rakéták. Még a zenék is ismétlődnek! Bár azok jók, de mégis miért nem tudtak mindenhová másikat importálni? Semmi nem kápráztatott el benne, a landolás rosszabb mint a...nem is tudom mi...úgyhogy én rendkívül csalódtam ebben az első látásra egyedi, szórakoztató játékban. Remélem még sokat, de nagyon-nagyon sokat javítani fognak rajta, mert ha ez így marad, akkor általam, én személyes, szerény véleményem szerint egy fityinget, egy fabatkát sem fog érni.

 Én drukkolok neki, de ezzel még foglalkozni kell.

Címkék: beszámoló szabadidő kocka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattember.blog.hu/api/trackback/id/tr221108539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása