HTML

mattember

Sziasztok! Nos, hol is kezdjem, hosszas tanakodás után arra jutottam, hogy belevetem magam az aktív blogolás mély tengerébe, első sorban a készülő interjúim és képregény stripjeim közzé tételének fogok hódolni! Új munkaköröm a Chris Giarusso féle Mini Marvel magyar fordítása.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Frissen

Címkék

Death Note újra!

mattember 2009.04.10. 21:07

Az az egész úgy kezdődött, hogy egy ismerősöm már jó ideje fúrta az oldalam azzal, hogy adjam oda neki a Death Note (egyébként kedvenc) mangáimat. Aztán hosszas győzködése után beteadtam a kulcsot és odaadtam neki mind a három, eddigi magyar nyelvű példányom. Egy hét alatt lustálkodva elolvasta mindet. Aztán azt kellett hallgatnom, hogy ez milyen jó, meg, hogy olvassam el én is még egyszer (pedig tudom, hogy milyen jó és már vagy ötször elolvastam mind a hármat...), hogy végül megint behódoltam a szavainak és újra kezembe vettem a köteteket, ím már hatodjára megtéve ezt. De nem vált csöppet sem a káromra, újra lobbant bennem a Death Note iránti láz, a Narutot már úgyis abbahagytam, a Devil May Cry-al hamarosan végzek, a Gurunál ajánlott Black Blood Brotherset pedig egy ideig hanyagoltatom, így mi akadálya, hogy újranézzem a Death Note animét? Semmi! Így is fogok tenni! A szünet hátralévő részében szánok időt a sorozatra! Vár a halállista!

Címkék: irodalom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattember.blog.hu/api/trackback/id/tr451058522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása