HTML

mattember

Sziasztok! Nos, hol is kezdjem, hosszas tanakodás után arra jutottam, hogy belevetem magam az aktív blogolás mély tengerébe, első sorban a készülő interjúim és képregény stripjeim közzé tételének fogok hódolni! Új munkaköröm a Chris Giarusso féle Mini Marvel magyar fordítása.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Frissen

Címkék

Interjúm Herpai Gergely (BadSector) korábbi Gamestar, és jelenlegi PC Guru szerkesztővel.

mattember 2009.05.20. 13:23

Én Szia Gergely!

Én: Most ugye a PC Guru szerkesztőségében dolgozol. Hány éve vagy játékújságíró?

BS: Igen. 1991 óta, tehát 18 éve.

Én: Milyen magazinoknál dolgoztál eddig?

BS: Játékmagazinok: 576 kbyte, PC ZED, GameStar, PC Guru

Én: Mindig is jó kapcsolatban voltál a PC Guru magazin kreátoraival?

BS: Korábban Hancun, Sasán és Darths-szon kívül nem nagyon ismertem őket. Velük mindig is jóban voltam. (Bár Hancuval voltak vitáink, de őt már régóta isemrem.)

Én: A blogodon olvastam, hogy szereted a vámpíros könyveket. Melyik a kedvenced?

BS: Anne Rice: Interjú a vámpírral

Én: Melyik az a játék, amit a legjobban vársz 2009-ben?

BS: Talán az Alan Wake, de annyira türelmetlenül nem várok semmit...

Én: A képregényekről mi a véleményed?

BS: Mostanában viszonylag ritkán olvasok képregényt, korábban a francia művészi képregények voltak a kedvenceim. Egyébként kedvelem a képregényeket.

Én: Mit tervezel a jövőre nézve?

BS: Világbéke! Egyébként poénon kívül be szeretném végre fejezni az első vámpíros regényemet, amely a reneszánsz korszakban játszódik.

Én: Sok sikert a továbbiakban is, válaszaidat köszönöm!

 

Címkék: egyéb beszámoló szabadidő munkám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattember.blog.hu/api/trackback/id/tr461133367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása