HTML

mattember

Sziasztok! Nos, hol is kezdjem, hosszas tanakodás után arra jutottam, hogy belevetem magam az aktív blogolás mély tengerébe, első sorban a készülő interjúim és képregény stripjeim közzé tételének fogok hódolni! Új munkaköröm a Chris Giarusso féle Mini Marvel magyar fordítása.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Frissen

Címkék

Resident Evil 5, avagy egy átjátszott éjszaka

mattember 2009.03.23. 19:57

Jól kezdődik igaz? Nos az egész úgy indúlt, hogy elhívtam egy nagyon kedves barátomat, nagyon kedves házamba. Mi más szokott ilyenkor történni, leheveredünk a kanapéra, pattogatunk egy mikrohullámú sütőben készített {mi annak a szakneve?} popcornt és vagy oltjuk a népet egy film közben, vagy ontjuk a vért a TV-be, az Xbox360 konzolomon át természetesen. Az utóbbi volt most a nyerő. Egy harsány óra Street Fighter IV {mostanába ezt mindenki kamázza a társaságban} után bedobtuk kooperatív kedvencünk a Gears of War 2-t és szerencsére a szomszéd végleg kiborírása előtt {tudjátok max hangerő, ordibálás stb...} megmentette őt a postás. Már épp ideje! Ordítottam rekedten, gondolhatjátok miért :D, már rohantam is ki az ajtón és  vettem át villámgyorsan a Resident Evil 5.-ik részét. Érzelmeimet visszafolytva rohantam föl és dobtam be rögtön a discet! Barátommal tűkön ülve néztük át a bevezetők hadát {capcom stb.}és ahogy a menüben találtuk magunkat villámgyorsan indítottunk egy New Gamet! Azt kell mondjam ez a legjobb közös móka amit láttam, igaz nem oyan mint az eddigi resik, de ez még így is fantasztikus! Gratulálok a fejlesztőknek :D Meg a postásnak...

Címkék: kocka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mattember.blog.hu/api/trackback/id/tr971020932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása